You are currently viewing Dlaczego młodzi ludzie powinni uczyć się języków obcych?

Dlaczego młodzi ludzie powinni uczyć się języków obcych?

Hej!
Jestem Ola i mam 17 lat. Jestem w drugiej klasie liceum. Uczę się trzech języków obcych: angielskiego, włoskiego oraz hiszpańskiego. Dlaczego? Bo jest to moją największą pasją i otwiera mi to drzwi na nowe przygody. Dzięki temu mogę jeździć w ramach szkoły na uczniowskie wymiany międzynarodowe do każdego państwa na świecie. Poznaję nowych, różnych ludzi i ich kulturę, zawieram fascynujące przyjaźnie, odkrywam świat i mam przy tym ogromną zabawę. Szlifując znajomość języków obcych czytam książki w oryginale, uwielbiam seriale w języku angielskim i szwedzkim na Netflixie. Czerpię z tego ogromną przyjemność.
Lubię wyzwania i w tym roku przygotowuję się do egzaminu Cambridge FCE. Robię to, bo chcę poszerzyć i uporządkować swoją wiedzę z zakresu języka angielskiego, ale również po to, aby spełnić swoje marzenia – aplikować na zagraniczne studia i bez przeszkód podróżować po całym świecie.

Zapraszamy młodzież na zajęcia języka angielskiego. W trakcie zajęć skupiamy się rozwinięciu umiejętności komunikacyjnych naszych słuchaczy nie zapominając o poprawności językowej. Dzisiejsze dzieci i młodzież to pokolenie urodzone przy szumie komputerów, to pokolenie cyfrowych tubylców. Wykorzystanie technologii informacyjno – komunikacyjnej jest elementem efektywnej nauki oraz jednym z podstawowych kierunków polityki oświatowej państwa.

Najczęściej i najchętniej używane przez młodzież to KAHOOT oraz QUIZLET. W celu uatrakcyjnienia zajęć językowych i zmotywowania uczniów do sprawniejszego komunikowania się w języku docelowym używamy np. gadżetu jakim są VR GLASSES. Okulary wirtualne nigdy nie stanowią celu lekcji, ale są narzędziem do realizacji tego celu. Uczniowie przenoszą się do wirtualnej rzeczywistości, a następnie tworzą wypowiedzi, mapy myśli ze słownictwem, utrwalają struktury gramatyczne.

Z sukcesem przygotowujemy uczniów do egzaminów ósmoklasisty, gimnazjalnego oraz maturalnego.

Uczymy w przyjaznej atmosferze wykorzystując mocne strony mózgu ucznia. Swoją pracę z uczniem zaczynamy od zbudowania solidnych fundamentów, czyli relacji. Bez relacji nie ma edukacji. Gdy uczniowie pracują w przyjaznej atmosferze wzajemnego zrozumienia i są zainteresowani tematem to informacje przyswajane są i interpretowane obupółkulowo, czyli efektywnie. Ważne jest uczenie się bez lęku, napięcia, pośpiechu, wizji kary i w odpowiedniej atmosferze.

 

p1

 

p1

 

p1